ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ - ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ -ΛΟΓΟΘΕΡΑ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΥΤΗΣ - ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ -ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΑΟΥΣΑ ΗΜΑΘΙΑ - ΤΟΥΦΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ - ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΘΡΩΣΗΣ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΩ

Διεύθυνση - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Διεύθυνση: ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΑΚΗ 9 Τ.Κ. - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τ.Κ.: 59200
Περιοχή - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Περιοχή: Ναουσα Κατηγορία - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Κατηγορία: ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
Τηλέφωνο - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τηλέφωνο: 2332026526 Fax - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Fax: 2332026526
Κινητό - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Κινητό: 6944264319 E-mail - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ E-mail: toyfaskonstantinos@yahoo.gr
Υπεύθυνος - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Υπεύθυνος: ΤΟΥΦΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Τηλέφωνο υπεύθυνου - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Τηλέφωνο υπεύθυνου: 6944264421
Ιστοσελίδα - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ Ιστοσελίδα:
Λογοθεραπεία, μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία, σχολική ετοιμότητα ,διαταραχές άρθρωσης, καθυστέρηση της γλωσσικής ανάπτυξης , δυσκολία στη ροη της ομιλίας (τραυλισμός), δυσκολίες στην επικοινωνία ,διάχυτες αναπτυξιακές, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων . Στο κέντρο λογοθεραπείας και μαθησιακών δυσκολιών παρέχονται υπηρεσίες διάγνωσης και αποκατάστασης διαταραχών της επικοινωνίας (λόγου, ομιλίας) από τη βρεφική έως την τρίτη ηλικία. Η αξιολόγηση μίας διαταρα...
Επισκέπτες: 15025

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΥΤΗΣ - ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ -ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΑΟΥΣΑ ΗΜΑΘΙΑ - ΤΟΥΦΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ - ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΘΡΩΣΗΣ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΩ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΥΤΗΣ - ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ -ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΑΟΥΣΑ ΗΜΑΘΙΑ - ΤΟΥΦΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ - ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΘΡΩΣΗΣ - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ - ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ - ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΩ

Λογοθεραπεία, μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία, σχολική ετοιμότητα ,διαταραχές άρθρωσης, καθυστέρηση της γλωσσικής ανάπτυξης , δυσκολία στη ροη της ομιλίας (τραυλισμός), δυσκολίες στην επικοινωνία ,διάχυτες αναπτυξιακές, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων .

Στο κέντρο λογοθεραπείας και μαθησιακών δυσκολιών παρέχονται υπηρεσίες διάγνωσης και αποκατάστασης διαταραχών της επικοινωνίας (λόγου, ομιλίας) από τη βρεφική έως την τρίτη ηλικία.

Η αξιολόγηση μίας διαταραχής περιλαμβάνει τη λήψη λεπτομερούς ιστορικού, το στοματοπροσωπικό έλεγχο, την αξιολόγηση του λόγου, της ομιλίας, της γραφής ,της ανάγνωσης και της κατάποσης. Αφού γίνει η διάγνωση, ο θεραπευτής αξιολογεί εάν είναι απαραίτητη η θεραπευτική παρέμβαση και θέτει τους στόχους της θεραπείας και αν χρειάζεται την παραπομπή σε άλλη ειδικότητα. Συνεργαζόμαστε με όλες τις ειδικότητες που συνεπικουρούν στην αποκατάσταση διαταραχών (αναπτυξιολόγος, παιδίατρος, παιδοχειρουργός, εργοθεραπευτής, παιδοψυχολόγος).

Τούφας Α. Κωνσταντίνος
Λογοθεραπευτής Β.Α. - Μ.Α.
Ειδίκευση :επικοινωνιακές διαταραχές της ανάπτυξης.
Μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών -C.P.L.O.L.-I.A.L.P.
Δέχεται με ραντεβού.
Δεκτά όλα τα ταμεία.



Οι πληθυσμοί οι οποίοι μπορούν να ωφεληθούν από τις υπηρεσίες μας είναι οι εξής:

Νοητική στέρηση
Διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή- Αυτισμός,
Εγκεφαλική παράλυση,
Βαρηκοΐα- Κώφωση,
Καθυστέρηση λόγου,
Διάσπαση προσοχής,
Υπερκινητικότητα,
Μαθησιακές διαταραχές,
Διάφορα σύνδρομα (π.χ. S. Down),
Φωνολογική διαταραχή (π.χ. η όχι σωστή εκφορά «ρ» ή «σ),
Διαταραχές της ροής της ομιλίας ( τραυλισμός ),
Νευρολογικές διαταραχές (εγκεφαλικά επεισόδια, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις),
Διαταραχές φωνής (δυσφωνία)

Ακολουθεί σύντομη περιγραφή των διαταραχών που μπορεί να παρατηρηθούν μεμονωμένα ή εξ ολοκλήρου στους παραπάνω πληθυσμούς:

Διαταραχές λόγου: Διαταραχές στην έκφραση ή κατανόηση του προφορικού ή γραπτού λόγου. Στην περίπτωση αυτή, ο ασθενής παρουσιάζει δυσκολίες στο να ονομάσει αντικείμενα ή κάρτες ή να αναγνωρίσει τον γραπτό ή προφορικό λόγο. Επίσης μπορεί να παρουσιάζονται διαταραχές στην εκτέλεση απλών εντολών, στην ικανότητα ακουστικής αναγνώρισης εικόνων ή αντικειμένων, στην η συνειρμική κατονομασία, στην κατηγοριοποίηση. Μπορεί να συνυπάρχουν δυσλειτουργίες στη μνήμη, στην αριθμητική επεξεργασία ή σε άλλες γνωστικές λειτουργίες όπως για παράδειγμα διαταραχές στην σύνταξη προτάσεων. Τέλος, παρατηρούνται διαταραχές μαθησιακού υπόβαθρου, σε επίπεδο φωνολογικής ενημερότητας (ακουστική αντίληψη- ανάλυση- διάκριση- σύνθεση), γραφής, ανάγνωσης και διήγησης.
Διαταραχές ομιλίας: Σ’ αυτήν μπορεί να εμφανιστούν διαταραχές στα υποσυστήματα της, όπως για παράδειγμα στην άρθρωση (μη σωστή τοποθέτηση των αρθρωτών στην εκτέλεση διαφόρων φθόγγων), την καταληπτότητα του ασθενή σε επίπεδο λέξεων, προτάσεων και συζήτησης. Επίσης είναι δυνατό να παρουσιαστούν διαταραχές στην αναπνοή, τη φώνηση, την αντήχηση ή την προσωδία, όπως επίσης και στη ροή της ομιλίας του.

ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ


Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αναφέρονται στη δυσκολία των παιδιών σχολικής ηλικίας να κατακτήσουν ακαδημαϊκές δεξιότητες αντίστοιχες του επίπεδου του νοητικού τους δυναμικού και του επίπεδου εκπαίδευσης τους.
Σημάδια που μπορεί να δηλώνουν υποψία για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες Δυσλεξία , Δυσορθογραφία ,Δυσαριθμησία.
-ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
- Ιδιαίτερες δυσκολίες στην κατάκτηση της γραφής και της ανάγνωσης ,τόσο σε σχέση με την ιδία την εικόνα του παιδιού, όσο και με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης.
- Δυσκολία στην αντιγραφή από τον πινάκα .
- Αντίστροφες γραμμάτων ή / και αριθμών .
- Άσχημες συμπεριφορές την ώρα ενασχόλησης με το μαθησιακό υλικό.
- Δυσκολία οργάνωσης του χώρου του, του προγράμματος του ,της τσάντας του.
- Άρνηση για το σχολειό.
- Δυσκολίες στον προσανατολισμό του εαυτού του και των άλλων.
- ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΑ 9-12 ετών
- Οι δυσκολίες στην γραφή και την ανάγνωση.
- Δυσκολίες με τον πολλαπλασιασμό, τους μήνες, το αλφάβητο, σε αριθμούς τηλεφώνων.
- Ορθογραφικά λάθη.
- Χρειάζονται πολύ χρόνο για τα μαθήματα.
- Δυσκολίες στα μαθηματικά.
- Δυσκολίες στις ξένες γλώσσες.
- Έλλειψη αυτοεκτίμησης.
Φωνολογική Διαταραχή

Η φωνολογική διαταραχή επηρεάζει την κατάκτηση του φωνολογικού συστήματος της μητρικής γλώσσας. Χαρακτηρίζεται από δυσκολία στην ακουστική διάκριση των φωνημάτων με αποτέλεσμα τη μη παραγωγή τους ή τη χρήση τους στη θέση άλλων κοντινών ως προς τον τόπο παράγωγης τους ή ως προς τα ηχητικά χαρακτηριστικά τους. Π.χ. {βάσος αντί δάσος}, {φάλασσα αντί θάλασσα}.
- Η φωνολογική διαταραχή μπορεί να επηρεάσει την καθημερινή επικοινωνία του παιδιού με τους συνομηλίκους με αποτέλεσμα την περιορισμένη αυτοεκτίμηση του παιδιού.
- Έρευνες έχουν αποδείξει την σχέση της φωνολογικής διαταραχής με την κατάκτηση της γραφής και της ανάγνωσης.

Η Αναπτυξιακή Διαταραχή του Λόγου ή Ειδική Γλωσσική Διαταραχή
Οι αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές χαρακτηρίζονται από σημαντικές αποκλίσεις από το φυσιολογικό ή από τα αποδεκτά πρότυπα λογού, που τραβούν την προσοχή και επηρεάζουν αρνητικά την επικοινωνία του ομιλητή ή του ακροατή. Διακρίνονται σε :
–Γλωσσική διαταραχή αντιληπτικού και εκφραστικού τύπου
–Γλωσσική διαταραχή εκφραστικού τύπου
- Εξαιτίας της εκφραστικής δυσκολίας τα παιδιά μπορεί να παρουσιάζουν εκνευρισμό, δυσκολία στις σχέσεις με συνομήλικους, υπερδραστηριότητα και απροσεξία.
- Οι παραπάνω δραστηριότητες επηρεάζουν τη γνωστική ανάπτυξη και την αυτοπεποίθηση του παιδιού
- Οι δυσκολίες στην ανάπτυξη της γλώσσας μπορεί να επηρεάσουν τη μαθησιακή απόδοση του παιδιού .

Διαταραχή Ροής της Ομιλίας (Τραυλισμός )

Ο τραυλισμός, διαταράσσει τη ροη της ομιλίας με την εμφάνιση επαναλήψεων συλλαβών ή / και λέξεων ,με παρατεταμένη παράγωγη ήχων ή με «μπλοκαρίσματα» του αέρα ή της φώνησης.
- Οι σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών που τραυλίζουν μπορούν να αποφευχθούν αν εφαρμοστεί κάποιο πρόγραμμα παρέμβασης στην προσχολική ηλικία.
- Η σημασία της εμπλοκής των γονέων στην αντιμετώπιση του τραυλισμού κατά την προσχολική ηλικία έχει αναδειχτεί σε σχετικές έρευνες.



ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΟΥ-ΟΜΙΛΙΑΣ
ΑΠΟ 0 ΕΩΣ 12 ΜΗΝΩΝ
- Εστιάζει την προσοχή του στο ανθρώπινο πρόσωπο και στην ανθρωπινή φωνή.
- Ψάχνει να βρει την κατεύθυνση του ήχου.
- Παράγει ήχους.
- Ανταποκρίνεται στο όνομα του.
ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 2 ΕΤΗ.
- Αναπτύσσει βασικό λεξιλόγιο.
- Κατανοεί και δείχνει εικόνες.
- Συνδυάζει λέξεις και χειρονομίες για να γίνει κατανοητό.
- Λέει το όνομα του.
- Απαντά στην ερώτηση .
ΕΩΣ 3 ΕΤΩΝ
- Εκτελεί δυο εντολές στην σειρά.
- Κάνει ερωτήσεις.
- Χρησιμοποιεί άρνηση.
- Χρησιμοποίει άρθρα .
ΕΩΣ 4 ΕΤΩΝ
- Διηγιέται άμεσες εμπειρίες του.
- Χρησιμοποιεί έννοιες χρόνου.
- Χρησιμοποίει μέλλοντα και αόριστο.
- Επαναλαμβάνει ιστορία που άκουσε .
ΕΩΣ 5 ΕΤΩΝ
- Αρθρώνει σωστά όλους τους φθόγγους.
- Μπορεί να μην εμφανίσει το{r} καθώς και κάποιους συνδυασμούς του {r} με αλλά συμφώνα {dr,ur,xtr}.
- Το λεξιλόγιο του είναι πλούσιο και ακριβές .
- Έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη του συντακτικού.
ΕΩΣ 7 ΕΤΩΝ
- Έχει αναπτύξει πλήρως την άρθρωση του.
- Δίνει εντολές .
- Θέτει κανόνες .
- Διαπραγματεύεται .
- Ζητά επεξηγήσεις .
- Εκθέτει πεποιθήσεις και απόψεις .